Betaalde dienstverlening

De kerntaak van de NVZ is belangenbehartiging. Daarnaast vinden we het belangrijk om leden te ondersteunen door middel van kennisontwikkeling. Met expertise vanuit de eigen organisatie en uit het hart van de zorg, ontwikkelen we trainingen over actuele thema’s.
 

Kennis en ervaring delen

De trainingen en tools van de NVZ zijn primair gericht op de lidinstellingen en maken deel uit van de betaalde dienstverlening. Naast het verdiepen van individuele kennis, krijgen deelnemers de kans ervaringen uit te wisselen met collega’s uit de branche. Onze doelgroep is divers. Zo zijn er trainingen voor raden van bestuur maar ook voor zorgmanagers, stafmanagers, adviseurs en medewerkers  op het gebied van kwaliteit, veiligheid, bekostiging, financiering, communicatie, marketing, P&O, administratie of  juridische zaken. 
 

Interactie

Onze trainers zijn uitstekend op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen in de zorg. Cursussen en workshops van de NVZ zijn daarom altijd actueel. Bovendien zijn de trainingen kleinschalig van opzet. Zo is er voldoende aandacht voor de deelnemers en ruimte voor interactie. Ook is er voldoende gelegenheid om met collega’s uit andere instellingen van gedachten te wisselen. De docenten maken gebruik van praktijkgerichte cases. U kunt uw opgedane kennis en vaardigheden direct toepassen.
 

Online tools

Naast trainingen ontwikkelt de NVZ voor haar leden ook tools. Een voorbeeld hiervan is de online applicatie Explora, waarmee u binnen uw instelling gemakkelijk zelf onderzoek naar patiëntervaringen doet. 
 
Bekijk het volledige aanbod van onze trainingen. Heeft u zelf suggesties voor een training of tool of wilt u meer weten over de betaalde dienstverlening van de NVZ, neem dan contact met ons op.